Machina libera

Friday, March 17, 2006

Crimson


Crimson är namnet på en skiva av Edge of Sanity. Det är också namnet på skivans enda låt. Som är fyrtio minuter lång. Bara det är att ha åstadkommit något. Att skriva en fyrtio minuter lång låt som lyckas behålla lyssnarens intresse. Det är stort. Ett dessutom skriva en bra låt som är fyrtio minuter lång, det är helt underbart.

Jag beställde skivan från min lokala skivbutik för över åtta veckor sedan. Det hade gått så långt att jag inte ens behövde fråga om de hade fått in den. Jag behövde bara gå in i affären, och butiksbiträdet kände igen mig och skakade på huvudet.

Idag nickade han.

1 Comments:

  • Får jag rekommendera direct connect. Det tog ca 1 minut..

    Hoppas att låten är bra nu också! Jag får kolla imorgon.

    By Blogger pelpet, at 3/18/2006 12:39 AM  

Post a Comment

<< Home